Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Ingela Wall - 11 maj 2013 23:04

Vaknade som vanligt halvåtta trots att jag inte skulle åka lite innan 10. Både jag o Mattias har blivit äckligt morgonpigga på helgerna o det är inte riktigt likt oss!   

Han skulle till stugan och fixa lite medans jag packade bilen o drog till Enköping för låta Hobbe träffa lite får :)

Kom dit lite innan 11 och syskonen fick träffa varandra o busa lite innan vi körde igång. Det var jättekul o få se o träffa alla igen. framför allt Solo som jag inte har sett sen han var 6-7 veckor.

Hobbes favorit är fortfarande Stella o de dras till varandra som magneter.


Först testade vi lite i stora fållan för att se om det finns något intresse och Hobbe var nog bättre än matte där. Han hade ett tänk och intresse så det var kul o se.

Efter det gick vi över till lilla fållan för se hur det skulle gå.

Han är rätt så försiktig av sig och tycker de är lite stora o läskiga. Det gick ganska bra att få honom att vara bakom fåren men byta håll var svårare, framför allt ena hållet.  Tack o lov så var tempot i lagom fart så jag hann med o tänka vilket jag inte gör med Enzo som är mycket mera hetsig av sig. (lyckades dock trassla in mig i får o staket)

På slutet tyckte jag han tände till lite mera på fåren vilket var kul o se :)


På slutet blev det gruppfoto av hela kullen (Hobbe i mitten) och massa syskonbus :)


Tack alla för en trevlig dag!!!


     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards