Direktlänk till inlägg 19 april 2013

Regn o ett nytt försök med en blogg

Av Ingela Wall - 19 april 2013 19:09

Hade en gång i tid en hemsida som jag hade tänkt använda till Enzos framfart. Tyvärr stöp det på att jag tyckte det var för krångligt.    Kanske en blogg är en bättre lösning för en som är rätt så slö o inte har så mycket tid?  

Får tacka Hobbes brors matte som gav mig inspiration till att skriva lite! Måste säga att jag gillar alla smileys!!!!


Annars hade jag tänkt ta en bild på Hobbe nu när han är 4 månader men det stöp på regn   

Vikten är iaf 12 kg o höjden ca 43 cm. Ska mäta lite mer noga när Mattias kommer hem från jobbet.


Hade tänkt träna odjuren idag efter jobbet men igen av oss var så speciellt sugen så det fick bli en skogspromenad med båda o Emmis. Efter var det 2 hundar som tyckte det skulle vara perfekt med lite mys i soffan.. eller kanske inte...  Mysigt med lite duggregn men lorten i pälsen kan jag vara utan!


Planen för 2013 är annars viltspår o lydnadsklass 3 för Enzo. ev lägre spår och rallylydnad också. För Hobbe inga tävligsplaner än så länge :)

 
 
Ingen bild

Britt

19 april 2013 20:21

Kul Ingela, att följa Era upptåg. Jättekul att Du/Ni gillade viltspår. Vi kan väl träffas och träna lite?

Ingela Wall

20 april 2013 16:37

yep gärna skulle vara kul om vi klarade anlagstestet innan sommaren :)

 
Ingen bild

Mona med Frodo

4 maj 2013 15:19

ÄNTLIGEN en blogg så vi får följa Enzos framfart! Kul att du börjat skriva, Ingela!

Ingela Wall

4 maj 2013 21:16

tyvärr blir det nog inte lika fina bilder som du har :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Wall - 24 maj 2013 22:24

Idag stod miljöträning på schemat för Hobbe. Tänkte att jag skulle passa på när det var marknad och tivoli i stan. Gick en timme med Hobbe på marknaden och det var rätt så mycket folk. Hobbe är ju ganska människokär o älskar alla men han insåg rätt s...

Av Ingela Wall - 11 maj 2013 23:04

Vaknade som vanligt halvåtta trots att jag inte skulle åka lite innan 10. Både jag o Mattias har blivit äckligt morgonpigga på helgerna o det är inte riktigt likt oss!    Han skulle till stugan och fixa lite medans jag packade bilen o drog till Enk...

Av Ingela Wall - 3 maj 2013 21:25

Man inser väldigt fort att hundträning är en färskvara och att det är lite som att börja om när man inte har varit så aktiv. Måste ärligt erkänna att lusten för hundträning har varit dålig ett tag men känns som motivationen är tillbaka    Den här vec...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards